Saturday 5 November 2011

Graduated today!

with my monitor,LCL

Guys I graduate!!!!

五年了,我终于毕业了!!!

前一晚翻来翻去,睡不下去
想着要离开了,我应该不会哭吧

early in the morning,6.50

抱着这样的想法
星期五早上5.45就起床了
一大早的看到朋友们排队领编号
然后开始和每一个认识的朋友拍照


仪式开始一段时间后,看到爸妈们*我家庭复杂*
带着一束花!!!
真的让我很高兴 x)

every picture is really precious

毕业典礼过后
和班上同学留了下来拍照
一开始真的还觉得很开心
到开始唱起歌时,
和信荣相拥时他的哭声让我无法控制眼泪



然后一起唱歌的同学
一个接一个地哭了起来
Mika哭得最凄凉了
眼红鼻红,手帕都要湿完了

hand in hand,we stand and sing :')

与12班的同学牵手唱起'祝福'和'朋友'的温馨
哪一天才能再感受到?
途中芷琦也偷偷地哭了
明明就在前一天说过不哭的

after this I cried,so hard

还有就是和Tham难忘的合照
这几个月错过了多少拍照和相处的机会
我真的数不了
他一说话就让我泪流满脸
叫我别哭,这样更容易哭啊
竟然还要拍我那么丑的脸 TT

和大家一起哭着拥抱在一团
我真的很不舍

如果我们的经历是一场电影
我希望永远没有剧终的出现

*
I cried a lot at the end...and I wanted to wrap up things to all my dearest friends

Tham
These days without talking to you were hard
How can I leave without saying goodbye
to a friend who had send me cards,celebrate my birthday,inviting me over for every year
Instead of regretting
Finally I can have our photos together again
but I'm crying so hard so please don't mind my ugly face
I'm sorry that I didn't tell you this earlier
I couldn't gather enough courage

I just want to tell you,I really treasure you as my best friend

Kenny Tan
You're here because I forced you to xD
Throughout the year we are not as close as others
But still we managed to be friends ;)
I hope everything gets better for you in the future
Best wishes to you

Ah Suz
虽然认识你的时间不长
可是仍然喜欢你
有时候说话很激动
帮我检查了三次国民服务的名单
有时候自己emo起来
希望你以后的路会很阳光
开心地走下去 ;)

至12的朋友
我们当邻居两年咯
你们总是很吵,跟老师关系很好
我们和你们却相反
静静的,一直在温习功课

有时候我们羡慕你们能那么无拘无束
有时候你们却羡慕我们的成绩

毕业当天和你们手牵手唱歌真的很开心
也很没形象地不断哭起来

*

终于都毕业了...心情真的好复杂

图中的那束花终究还是分开了

就像我们一样
虽然在一起是很美丽
到最后还是必须分离

随着各自的主人
继续成长,或是枯萎

选择自己的阳光
继续灿烂

谢谢你们
Wendy,Mika,Summer,Kelsey,YY,LCL,XR,YPY,Mario,Steven,Sk,Ah Suz,Daphne,TWZ,oneway,Kenny,Ler Pin,Mimi,WY Chia,all of 13 and all the friends I knew in my Secondary school life

Thank you all for these wonderful years :')

Graduation is so wonderful,because of you guys

No comments: